Jeżeli jakaś nazwa jest tak długa, że konieczny jest skrót, to czy może to być łatwe?

Oczywiście!

Co to jest CRM?

Akronimy często skrywają skomplikowane pojęcia i naukowe zagadnienia, którymi wiele osób się nie interesuje póki nie zostaną do tego zmuszone.
CRM nie musi być tylko naukowym pojęciem ze studiów MBA: Zarządzanie Relacjami z Klientem to tak właściwie używane codziennie procedury i narzędzia, które pozwalają zbierać i wykorzystywać dane o klientach do zwiększania zysków.

każdy
konsultant, CRM

CRM nie powinien też być sprowadzany do “uzupełniania notatek po rozmowie handlowej”, “przeklejania maili” ani “raportowania działań wstecz”.
CRM ma być po prostu: narzędziem wspomagającym Twoją pracę z klientami.

Pomożemy Ci zmienić teorię w sprawny i łatwy w obsłudze system pracy, dzięki któremu osiągniesz zamierzone cele!

Co można osiągnąć dzięki prostemu CRM? Korzyści

Korzyści z CRM pojawiają się w wielu obszarach i dla różnych osób będą nieco odmienne. Cechą wspólną każdego CRM jest jego wdrożenie w konkretnych celach i dlatego dobrze jest zdefiniować je przed wyborem narzędzia. Pamiętaj, że to CRM powinien dopasować się do twojej organizacji, a nie Ty do ograniczeń systemu. Nie jesteś pewny jakie to cele?

Dlaczego warto korzystać z CRM? W jaki sposób uprości on twoją pracę i pomoże zbudować pozytywne relacje z klientami?

Korzyści dla CIEBIE:

  • łatwiej się odnajdziesz w gąszczu funkcji i danych
  • szybciej wykonasz swoje zadania
  • dotrzymasz terminów i obietnic
  • spełnisz oczekiwania klientów i współpracowników

Korzyści dla FIRMY:

  • łatwość zarządzania dzięki mierzeniu procesów i ich efektów
  • efektywność operacyjna, oszczędność czasu
  • lepsze oceny jakości i zadowolenia z obsługi od klientów
  • współpraca sprzedaży i marketingu
  • dane niezbędne do podejmowania decyzji np. w celu optymalizacji sprzedaży lub kosztów

Korzyści dla KLIENTÓW:

  • będą sprawniej obsłużeni
  • właściwa jakość obsługi
  • dopilnowane terminy i warunki transakcji

Praca z CRM, jest nie tylko łatwiejsza, lecz również bardziej wydajna. Zobacz dlaczego jeszcze korzystanie z CRM przekłada się na realne zyski firmy. Czy zależy Ci na korzyściach w wymiarze wzrostu sprzedaży czy optymalizacji kosztów oraz efektywności pracy zespołu?

Intuicyjna praca w CRM w pracy zdalnej i w biurze

Najpierw cele biznesowe. Potem wybór funkcji.

Zanim przetestujesz narzędzie i dobierzesz niezbędne funkcje, czy ustalasz cele, które CRM pomoże Ci osiągnąć?

Jeśli nie, w jaki sposób zamierzasz zweryfikować użyteczność narzędzia w twojej organizacji?

Przy określaniu celów kieruj się regułą prostoty. Odpowiedz na pytanie “Czy dzięki CRM zrobię łatwo to, czego aktualnie potrzebuję?” Jeśli nie, to nie tędy droga.

Jako zespół prostego CRM pomożemy Ci w osiągnięciu celów. Wierzymy że uproszczenie rozbudowanego CRM to często najwłaściwsza droga (materiałami i konsultacjami). Dlatego zapraszamy Cię na konsultacje, by pomóc obrać kierunek dalszych poszukiwań oraz oszczędzić twój czas.

Przykłady prostych rozwiązań

Dodajemy efekty osiągnięte dzięki określeniu celów i potrzeb w CRM

porozmawiajmy!

Skróć dystans do nas i potencjału jaki drzemie w umiejętnym sprawdzaniu i wdrażaniu systemów CRM.

pisz

dzwoń